آموزش ایجاد آپ آرت در ایلوستریتور :

اگر با نرم افزار ایلوستریتور آشنا نیستید پیشنهاد می کنم آموزش مقدماتی ایلوستریتور من را ببینید :

آموزش مقدماتی ایلوستریتور 2018 به زبان فارسی

خب بریم سراغ اصل آموزش

مثل همیشه می توانید آموزش را به صورت ویدئو در کانال من در یوتیوب ببینید ( تصویر انتهای مطلب )

آموزش ساخت یک آپ آرت ( هنر دیدگانی ) در آدوبی ایلوستریتور:

در این آموزش به شما آموزش میدم که چطور این چهار نمونه را بازآفرینی کنید :

آموزش ایجاد آپ آرت در نرم افزار آدوبی ایلوستریتور - ایجاد یک اثر هنر دیدگانیآموزش ایجاد آپ آرت در نرم افزار آدوبی ایلوستریتور – ایجاد یک اثر هنر دیدگانی
  • یک چند ضلعی ایجاد کنید ( به عنوان مثال من 4 چند ضلعی رسم کردم به ترتیب 6،8،13 و 5 ضلعی )
  • این چند ضلعی باید بدون رنگ و دارای لبه های پر رنگ باشه پس: رنگ پر کردن یا فیل (fill) را روی no fill قرار میدهیم و به شکل یک stroke نسبا ضخیم مثلا 10 پیکسلی میدیم ( البته این موضوع بستگی به سلیقه ی شما داره و میتونید از استروک های خیلی نازک هم استفاده کنید )
  • بیس کار ما آمادست حالا باید افکت های مد نظر را روی آن پیاده سازی کنیم ، یعنی آن شکل را بچرخانیم ، اسکیل کنیم ( اندازه های کوچکتر از آن بسازیم) و در نهایت تعداد زیادی کپی از روی آن تولید کنیم .
  • از منوی بالا وارد این مسیر بشید :
  • Effect>Distort &Transform > Transform
  • از پنجره ی باز شده مقادیر را شبیه به مثال 4ضلعی ما کنترل کنید و یک شکل زیبا و جذاب بسازید :
تنظیمات یک آپ آرت در adobe illustrator

به همین سادگی. آپ آرت ما آمادست ، حالا باید تلاش کنید یک شکل زیباتر خلق کنید که از اون لذت ببرید.

امیدوارم این آموزش واستون مفید بوده باشه ، من را در اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید.

به خصوص در یوتیوب که آموزش های ویدئویی در کانال یوتیوب قرار میگیره. ممنون از همراهی شما

دانلود فایل پروژه ی آپ آرت در ایلوستریتور

لینک آموزش ساخت آپ ارت در آدوبی ایلوستریتور ( op Art in adobe illustrator )

برای مشاهده آموزش ساخت آپ آرت در ایلوستریتور روی تصویر زیر کلیک کنید :

آموزش خلق آثار آپ آرت در ایلوستریتورآموزش ایجاد آپ آرت

آموزش ایلوستریتور – Adobe illustrator

دنبال کردن من در شبکه های اجتماعی :

کانال DANIAL TV در یوتیوب

اینستاگرام دانیال طاهری فر

اکانت توییتر من

صفحه فیسبوک من

 

 
5/5 ( 3 نظر )
 برچسب ها
 ویرایش پست

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، ساکن استان خوزستان ، متولد 1369.علاقه مند به تکنولوژی ، طراحی و وبگردی. اینجا هستم تا مطالب مرتبط با علایقم را با شما به اشتراک بگذارم و تجریبات تخصصی خودم را در این زمینه به شما بیاموزم.
 

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. محبوبگفت:

    سلام..ممنونم بخاطر مطالب خوب و کامل و بسیار آموزندتون…
    سایت شما خیلی متفاوته،از لحاظ طراحی ،بنظرمن اینهمه رنگی رنگی بودن سایتتون خیلی خیلی بامزه ست،آدم حوصلش سر نمیره و چشم خسته نمیشه

    1. سلام
      ممنون به خاطر نظر خوب و پر انرژی تون ♥
      ان شاء الله بتونیم با مطالب مفید و قدرتمند شمارو خوشحال کنیم

پاسخی بگذارید

با عنوان دانیال طاهری فر وارد شده‌ایدخارج می‌شوید؟